DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Návody LS2013

Tady se budou nacházet návody na LS 2013:

1. Návod na rychlost růstu plodiny : 


Otevřete si soubor map01 u vaší mapy, tu kterou chcete upravit, zmáčkněte ctrl + f a napište (growthStateTime), tuto hodnotu budete upravovat u každé plodiny zvlášť. 
Tady přidávám tabulku podle které si můžete upravit požadovanou délku růstu:
15min=9.0e+06
30min=1.8e+006
45min=2.7e+006
60min=3.6e+006
75min=4.5e+006
90min=5.5e+006

 

2. Návod na převod z LS 2011 do LS 2013:

upravovat budeme jen soubor modDesc.xml (v poznamkovem bloku)


priklad scriptu z ls11:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="4">
<author>GIANTS Software GmbH</author>
<version>1.0</version>
<title>
<en>Lamborghini R6.135</en>
<de>Lamborghini R6.135</de>
</title>
<description>
<en>
<![CDATA[Lamborghini R6.135]]>
</en>
<de>
<![CDATA[Lamborghini R6.135]]>
</de>
</description>
<iconFilename>store_lamborghiniR6.png</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<storeItems>
<storeItem>
<en>
<name>Lamborghini R6.135</name>
<description>
<![CDATA[Lamborghini presents the tractors of tomorrow, here today: indestructible, reliable, technologically advanced. The R6 heralds the arrival of a new generation of tractors, able to compete at the top level with machines of higher rated horsepower: in terms of performance, power, class and comfort."]]>

</description>
</en>
<de>
<name>Lamborghini R6.135</name>
<description>
<![CDATA[Bei Lamborghini hat die Zukunft der Traktoren schon begonnen: unverwüstlich, zuverlässig und technisch ausgereift. Mit der Baureihe R6 tritt eine neue Traktorengeneration an den Start, die es problemlos mit Maschinen des höheren Segments aufnehmen kann: in punkto Leistung, Klasse und Komfort."]]>
</description>
</de>
<rotation>0</rotation>
<image active="store_lamborghiniR6.png" />
<price>124000</price>
<xmlFilename>lamborghiniR6_135.xml</xmlFilename>
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>


----

takto to bude vypadat v ls13:


<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="9"> (zmenit ze 4 na 9)
<author>GIANTS Software GmbH</author>
<version>1.0</version>
<title>
<en>Lamborghini R6.135</en>
<de>Lamborghini R6.135</de>
</title>
<description>
<en>
<![CDATA[Lamborghini R6.135]]>
</en>
<de>
<![CDATA[Lamborghini R6.135]]>
</de>
</description>
<iconFilename>store_lamborghiniR6.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<storeItems>
<storeItem>
<en>
<name>Lamborghini R6.135</name>
<description>
<![CDATA[Lamborghini presents the tractors of tomorrow, here today: indestructible, reliable, technologically advanced. The R6 heralds the arrival of a new generation of tractors, able to compete at the top level with machines of higher rated horsepower: in terms of performance, power, class and comfort."]]>


</description>
<specs><![CDATA[Max. power: 99 kW / 134 hp
Maintenance: %s / day]]></specs>
 (informace o vykonu a udrzbe stroje, ktery je uveden v hornim okne, kdyz si stroj kupujete v obchode (v AN jazce))
</en>
<de>
<name>Lamborghini R6.135</name>
<description>
<![CDATA[Bei Lamborghini hat die Zukunft der Traktoren schon begonnen: unverwüstlich, zuverlässig und technisch ausgereift. Mit der Baureihe R6 tritt eine neue Traktorengeneration an den Start, die es problemlos mit Maschinen des höheren Segments aufnehmen kann: in punkto Leistung, Klasse und Komfort."]]>
</description>

<specs><![CDATA[Max. Leistung: 99 kW / 134 PS
Unterhaltskosten: %s / Tag]]></specs>
 (informace o vykonu a udrzbe stroje, ktery je uveden v hornim okne, kdyz si stroj kupujete v obchode (v DE jazce))
</de>
<cz>
<specs><![CDATA[Max. výkon: 99 kW / 134 k (mozno pridat pro ceskou verzi hry)
Údržba: %s / den]]></specs> (informace o vykonu a udrzbe stroje, ktery je uveden v hornim okne, kdyz si stroj kupujete v obchode (v CZ jazce))
</cz>
<rotation>0</rotation>
<image active="store_lamborghiniR6.dds" 
brand="logo_lamborghini.dds"/> logo znacky pod obrazkem stroje v obchode (nutno pridat do zipu!))
<price>124000</price>
<xmlFilename>lamborghiniR6_135.xml</xmlFilename>

<dailyUpkeep>120</dailyUpkeep> (urcuje cenu udrzby za den)
<brand>Lamborghini</brand> (zde napisete znacku stroje do ktere se potom v obchode stroj zaradi)
<machineType>tractors</machineType>
 (urcuje do jake skupiny stroj patri!!! (tractors,cultivators,harvesters, tippers...misc))
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>


------------------

oranžové texty se musí přidat (krom opravy 4 na 9) pozor! prikazy zacinajici: <specs maji sve presne misto!
červené jsou informace o prikazu. NEPřIPISOVAT DO SCRIPTU!!!
modre mozno dle libosti pridat pro ceskou verzi

(informace o vykonu se tykaji riditelnych stroju. U treba vlecek bude vaha a objem vleku. U kultivatoru treba sirka a vaha...)


tato uprava se tyka pouze zakladnich stroju, ktere maji v xml zakladni specifikaci (nebudu vysvetlovat)

u ls13 je potreba take zmenit vsechny textury na format ".dds" (ja pouzivam DDSConverter2)
nektere doplnkove xml pribalene u stroje (např. emissiveBillboardShader.xml) je treba prevezt na verzi 2 (vetsinu mozno skopirovat z ...\Farming Simulator 2013\data\vehicles

 

3. Návod na odstranění hnijícího statusu u plodin:



Otevřete si soubor map01 v jakémkoliv textovém editoru (soubor map01 by se měl nacházet u každé mapy kterou stáhnete, tento návod píšu pro základní mapu ve hře), v tomto souboru si najděte řádek s plodinou u které se chcete zbavit hnijícího statusu. Například u pšenice najděte (<FoliageSubLayer name="wheat") v tomto řádku dále najděte (growthNumStates="8") a tady je ten problém, místo 8 (tedy 8 statusů růstu) zadejte 7, poslední status, tedy ten hnilobný, už nenastane. 
 

4. Předělání a úprava mapy pro LS 2013: (více návodů)

POZOR! : PŘED ŮPRAVAMI MAPY DŮRAZNĚ DOPORUČUJI VYTVOŘIT ZÁLOHU TÉTO MAPY PRO PŘÍPADNÝ NEŮSPĚCH!

Originál mapa pro LS 2013 je pěkná leč moc Německá (hlavně vesnice) proto jsem si ji upravil.

Terén jsem zachoval,ale vymazal jsem všechny budovy které se mi nelíbily a nahradil je jinými.
(jdou použít budovy z LS 2009 nebo LS 2011)

Tento návod složitý není jen je třeba dobře zvládat tyto programy:
Gants Editor, Zoner photo studio, Paint Net , Win rar





- Stahnout mapu pro LS 2013.

- Vyextrahovat (rozbalit) mapu do nové složky třeba na plochu
Tato složka musí být bez didaktiky. Příklad (mapa).

- V této složce si najdem složku models tu otevřem vytvoříme novou složku a pojmenujeme ji.
Tato složka musí být také bez didaktiky. Příklad (nove).

- Do této složky dáme budovy které chceme importovat přes Gaints Editor do mapy (lze vkládat budovy z LS 09 / 11)

- Tuto mapu si otevřem v Gaints Editoru v 5.0.1 - soubor i3D (práce s Gaints Editorem nebudu popisovat).

- Upravíme mapu vložíme budovy a uložíme.

- Dále pak můžem upravit briefing 1,2,3 soubor dds.- foto při spouštění hry změnit za jiné foto třeba ze hry
(popsáno níže).

- Upravit lze také soubor ModDesk - textový soubor (popsáno níže).

- Po ůpravách vše opět zabalíme v programu Winrar do archivu .zip a tento soubor vložíme do složky mods.

- A můžeme hrát.

 

Návod na ůpravu souboru .dds - foto:

- Spustíme hru uděláme si několik fotek strojů ze hry klávesou Print Scrn.

- Tyto fotky se nám uloží do složky "screenshots" najdeš ji ve složce : Dokumenty\MyGames\LS2013\screenshots

- Otevřeš soubor .dds briefing 1 a dáš "uložit jako" doporučuji soubor .gif (je důležitý rozměr 512x256)

- Tento soubor .gif si otevřeš v nějakém editoru třeba Zoner photo studio.

- Vložíš sem fotku ze hry ktrerou jsi si vytvořil máš ve složce: Dokumenty\MyGames\LS2013\screenshots a dáš uložit.gif

- Otevřeš v programu Paint Net soubor briefing 1 .dds dále pak vrstvy importovat ze souboru a vložíš sem upravený soubor .gif

- Dáš uložit jednu vrstvu. formát .dds přepíšeš soubor potvrdíš OK jedna vrstva Ano

- Takto to uděláš i se souborem briefing 2 a 3

- Můžeš změnit i foto map_preview (je důležitý rozměr 256x256)

- Tímto sis změnil uvítací foto.

 

Návod na ůpravu souboru .txt modDesc - textový dokuent :

- Otevřem si soubor modDesc v prograu poznámkový blok.

- Přegůglujem (přeložíme si tyto soubory a přepíšem je v řádku de i en a uložíme) (upravit)


Příklad takto by to mělo vypadat:


<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="9">
<author>Fery</author>
<version>1</version>
<title>
<en>JZD2013</en>
<de>JZD2013</de>
</title>
<description>
<en>JZD2013 je původní mapa s BGA pastvinami krávami ovcemi pasoucí se blízko JZD!.</en>
<de>JZD2013 je původní mapa s BGA pastvinami krávami ovcemi pasoucí se blízko JZD!.</de>
</description>
<iconFilename>map_preview.png</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="sampleModMapBriefingText1">
<en>Ahoj Vítejte JZD2013!.</en>
<de>Ahoj Vítejte JZD2013!.</de>
</text>
<text name="sampleModMapBriefingText2">
<en>Tato původní mapa je přestavěna BGA a pastviny jsou v okolí JZD.</en>
<de>Tato původní mapa je přestavěna BGA a pastviny jsou v okolí JZD</de>
</text>
<text name="sampleModMapBriefingText3">
<en>Můžete pěstovat obilí nebo chovat hospodářská zvířata a mnoho dalšího... .</en>
<de>Můžete pěstovat obilí nebo chovat hospodářská zvířata a mnoho dalšího... .</de>
</text>
</l10n>

<maps>
<map id="SampleModMap" className="SampleModMap" filename="SampleModMap.lua" defaultVehiclesXMLFilename="defaultVehicles.xml">
<title>
<en>JZD2013</en>
<de>JZD2013</de>
</title>
<description>
<en>České JZD s novými budovami</en>
<de>České JZD s novými budovami</de>
</description>
<briefingImagePrefix>sampleModMap</briefingImagePrefix>
<briefingTextPrefix>sampleModMap</briefingTextPrefix>
<iconFilename>map_preview.png</iconFilename>
</map>
</maps>

</modDesc>


Při spuštění hry budeme mít uvítací obrazovku s novými fotkami a textem v češtině.
Použité programy : Gaints Editor Paint Net cz Zoner photo studio Win rar.
!!!!  Autor tohoto návodu nezodpovídá za případný neůspěch a ztrátu dat. !!!!

 

 

5. Návod jak dát češtinu do hry Farming Simulátor 2013:

 

Soubor rozbalte a obsah složky nakopírujte do hlavní složky s vaší hrou a potvrďte přepsaní.

 
Pro jistotu si zalohujte původní soubory

http://www.uloz.to/xn9Hw3b/cestina-rar

heslo archivu:
kód: traktor
 
6. Návod jak udělat MultiPlane stroj:
 
 
- otevřete zip modu který chcete upravovat
- najděte v archivu nazevstroje.xml (většinou je stejný jako název zipu) a otevřete v poznámkovém bloku
- dejte hledat (Ctrl+F) toto : fruitTypes="

příklad: většinou to vypadá nějak takto:

<grainTaknFruitTypes="wheat rape oat barley maize"/>

- seznam plodin v uvozovkách smažte (u nás to je wheat rape oat barley maize) a nakopírujte tento seznam plodin:

POZOR! : mezi plodinami musí být vždy mezera ! (uvozovky nemažte)

Seznam:

wheat rape oat barley maize rice pea soybean onion lucerna mohn potato silage watermelon melon erbse1 karotte1 mohn1 cabbage peper radish pomdor borso betterave blumkohl rea maizev2 ruben cotton cukor cukornad Dung erbse Fertilizer gelbbo greenwheat oats gruenbo karotte karotten carrot luzerne maize2 Manure nad napra rotkohl soy spinat weisskohl wirsingkohl sunflower Sunflower sugarbeet cukorrepa dry grass rye grass milch grapes potato sugarBeet


- Nyní jen uložte a potvrďte následující dotaz na aktualizaci archivu (ano)
 
----

Doplňující info:

<capacity>20000</capacity> - u vleček je to kapacita 20 000 litů

<grainTankCapacity>13000</grainTankCapacity> - u kombajnů je to kapacita bunkru 13000 litrů

<grainTankUnloadingCapacity>720</grainTankUnloadingCapacity> - u kombajnů je to rychlost vysypávání plodiny z bunkru 720 litrů / minutu